Zákaznické požadavky pod kontrolou

Service Desk a jeho perfektní nastavení zajistí vašim klientům kvalitní péči, kterou si zaslouží. Jednoduše se u Vás budou mít jako v bavlnce a komunikace s nimi bude vždy spolehlivě fungovat. Servisní portál pro vaše zaměstnance? Není problém. A co říkáte na customizované reporty podle vlastního nastavení? My je využíváme pravidelně!

Servise Desk a servisní portál mají řadu výhod proti jiným řešením pro zákazníky i zaměstnance. Je samozřejmostí, že naše řešení umožňuje navrhnout a implementovat procesní workflow pro každý typ požadavku tak, aby se dostal do těch správných rukou a měřit definované cíle ve formě SLA. Ať už je pro vás ITIL standardní nástroj pro řízení procesů, nebo pouze vysněný cíl, service desk od nás založený na Atlassian je tím pravým řešením, které vám umožní držet vysoký zákaznický standard kvality a mít přehled o nahlášených požadavcích i dostupných zdrojích. Zastřešíme mnoho firemních komunikačních kanálů od telefonu po email a zpřehledníme nejen zpracování jednotlivých požadavků, ale i řízení odborných kapacit a sledování kvality odváděné práce. V každé firmě jsou lidské zdroje nejcennějším kapitálem, proto vybereme takové nástroje, které umožňují řídit servis a zároveň propojit tuto činnost s projekty tak, aby oba procesy tvořily kompaktní celek a umožnily efektivní řízení týmů.

Servisní portál pro zaměstnance není určen jen pro IT oddělení, ale ocenění ho i HR, mzdová účtárna a může být i nástrojem pro další firemní procesy jako je správa autoparku.

Service Desk

Také v oblasti správy zákaznických požadavků pro nás byl jednoznačnou volbou nástroj společnosti Atlassian.

Benefity Jira Service Desku:

  • transparentnost procesů a snížení nákladů na servis,
  • vlastní reporty,
  • centralizované zákaznické požadavky,
  • jednotný pohled na potřebné zdroje,
  • automatické měření SLA,
  • sjednocení komunikačních kanálů.

#servicedesk #customreport #spokojenyklient


Pokud chcete využívat výhody Atlassian Service Desku i ve Vaší společnosti, napište nám nebo zavolejte, rádi Vám toto řešení představíme.