Měsíční předplatné Atlassian bez platební karty a se slevou!

CoreIT s.r.o.Vám jako Atlassian Solution Partner nabízí měsíční předplatné Atlassian Cloud bez platební karty a se slevou. Zákazník dostává za každý měsíc tradiční fakturu s dohodnutou splatností. Součástí nabídky je i významná sleva na služby, kterou můžeme jakou partner koncovému zákazníkovi zprostředkovat. Kontaktujte nás zde.

Atlassian formou cloudových služeb (Atlassian Cloud) nabízí produkty pro řízení projektů, týmů i služeb (nejen pro ITSM). Jde zejména o produkty Jira Software, Jira Service management pro podporu ITSM a Confluence. Produkty obsahují nejen podporu procesů zákazníka, ale i nástroje pro jejich automatizaci a reporting. 

Atlassian tyto i další produkty nabízí na bázi předplatného. Nejde v pravém slova smyslu o nákup licence, ale spíše o službu. Pro používání produktů musíte platit roční nebo měsíční předplatné (tzv. subscription) podle počtu uživatelů. Vyšší přidanou hodnotu má zejména měsíční předplatné, kdy zákazník platí vždy pouze za aktuální počet uživatelů, které využívá. Pro platbu předplatného Atlassian cloud aplikací zákazník musí u Atlassian registrovat platební kartu. Z té jsou platby pravidelně strhávány, což může být pro některé firmy jedním z úskalí využívání služby. Proto přucházíme s nabídkou platby za cloud protřednictvím faktury.

Jira Software

Jira Software je nástroj pro správu projektů, který pomáhá týmům plánovat, sledovat a řídit jejich práci. S Jira Software můžete vytvářet a spravovat různé typy projektů, včetně řízení procesů uvnitř firmy, vývoje softwaru, správy projektů a podpory zákazníků. Tento nástroj umožňuje vytvářet a sledovat úkoly, řešit problémy a spravovat požadavky od začátku až do konce projektu. S Jira Software můžete snadno přizpůsobit své projekty, vytvořit si vlastní workflow a sledovat klíčové ukazatele výkonnosti pomocí dashboardu. Jira Software také umožňuje týmům spolupracovat a komunikovat mezi sebou prostřednictvím komentářů a zpráv, což usnadňuje koordinaci a řešení problémů. Detaily o produktu lze nalézt zde.

Jira Service management

Jira Service Management je nástroj pro správu služeb, který pomáhá organizacím zvyšovat kvalitu služeb zákazníkům a udržovat jejich spokojenost. Tento nástroj umožňuje organizacím vytvářet a spravovat různé typy služeb, jako je například IT podpora, personální oddělení, účetní a mnoho dalších. S Jira Service Management můžete snadno spravovat žádosti a incidenty od jejich identifikace až do vyřešení. Nástroj pomáhá zvyšovat efektivitu a rychlost řešení problémů.  Jira Service Management také umožňuje týmům spolupracovat a komunikovat mezi sebou a zákazníkem prostřednictvím komentářů a zpráv. Podrobný popis funkcí je na této stránce.

Další nástroje

Kromě toho můžete Jiru integrovat s dalšími nástroji Atlassian, jako je například Confluence nebo Bitbucket, a tím získat plně propojený ekosystém pro správu služeb a projektů.

Mimo tento hlavní stream je v nabídce služeb dále třeba OPSGenie jako nástroj pro podporu organizace a komunikace agentů. OPSGenie je přímo integrován se Servicedeskem a umožňuje probudit agenta i o půlnoci několika komunikačními kanály.  Tento nástroj umožňuje týmům vytvářet a spravovat služby, sledovat stavy, upozornění a události v reálném čase a poskytovat včasnou podporu pro udržení vysoké dostupnosti služeb. S OpsGenie můžete definovat vlastní služby a politiky pro notifikace a alarmy.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *