
Hledáme posilu do Service Desk týmu
Jsme mladá a dynamická společnost složená ze zkušených IT profesionálů a naším mottem je „Baví nás vytvářet věci, které dávají smysl“. To se prolíná všemi našimi projekty, každý projekt je pro nás nová výzva, a proto jsme teď jednu výzvu přijali. Jeden kolega nám ale chybí! Do našeho týmu, který se stará o klientské požadavky, hledáme posilu. A ne jen tak ledajakou. Umíš holandsky a anglicky? Pak určitě čti dál.
Co tě čeká
- Budeš součástí našeho service desk týmu, který se stará o požadavky klientů na mezinárodní úrovni.
- Komunikace se zákazníky na první úrovni podpory po celou dobu řešení incidentu. Vše tě naučíme tak, abys uměl problém identifikovat a vyřešit, případně ho popsat a předat dál kolegům.
- Všechny požadavky budeš zadávat a řešit přes ticketovací systém Jira Service Desk.
Co bys měl umět
- Hlavním kritériem pro tuto pozici jsou jazyky. Hledáme někoho, kdo se domluví holandsky a anglicky.
- Komunikace se zákazníky na každodenní bázi vyžaduje určité vystupování a věříme, že pokud už máš za sebou nějaké zkušenosti, nebude to problém.
Co nabízíme
- Vstupní školení. Aby sis hned od začátku byl jistý tím, co budeš dělat, a zbytečně netápal.
- Jistotu. Smlouvu na dobu neurčitou a práci na plný úvazek na HPP nebo IČO.
- Svobodu. Rádi se potkáváme v kanceláři, ale chápeme, že někdy je potřeba změnit lokál a pracovat z pohodlí domova. Jsme malá firma, nesvazujeme se procesy a nemáme korporátní manýry.
- Pohodu. Přátelský kolektiv a zázemí nových kanceláří, které pořád vylepšujeme.
- Podporu. Vzájemně si pomáháme, můžeme se na sebe spolehnout. Budeme tě podporovat pracovně, ale i při dalším vzdělávání. Ať už se jedná a školení, meetupy, workshopy nebo získávání nových certifikací.
Chceš se na něco zeptat? Napiš nám e-mail nebo nech vzkaz přes formulář.